Skip to content

I går gruet jeg meg, men i dag…

12 august, 2009
tags:

kunne jeg ikke gledet meg mer! Avreisedagen er her, og jeg driver currently med siste innspurt på pakkingen og organisering av papirer. Ett kolli, 23 kg., håper British Airways er med meg på den! Jeg skal møte opp på Gardemoen kl 13:30, og så bærer det avgårde til det store utland! For dere som vet litt om foten min, er den ikke helt bra enda; derfor kom jeg, mamma og pappa fram til at dersom jeg skulle måtte løpe mellom gates eller noe liknende, er jeg relativt ferdig. Løsningen ble en liten telefonsamtale til British Airways i går, og jeg har nå assistanse fra innsjekk til New York, til og med ved transfer i London! Takk til BA 🙂

Ellers vil jeg bare få legge til et lite «Hadet!», og vi blogges snart! Neste gang er jeg på American soil.

Adjø, Norge!

Start spreadin’ the news, I’m leaving today. Elisabeth

8 kommentarer leave one →
  1. 12 august, 2009 13:33

    GOD TUR!<3

  2. 12 august, 2009 17:51

    Hvor var det du skulle vaere i Ohio naa igjen? 🙂

  3. 12 august, 2009 17:52

    Du kommer til å rocke sokkene av alle der nede. JSkolen blir null problem, du kommer til å få mange venner som er halvparten så glad i deg som jeg er. Husk for gud i himmelens skyld: Ta bilder, og ikke glem lipglossen, du vet.. when it’s time for lunch your lips still rock! Lil mama melon with the hot pink top. Skal gå med masse kliss på leppene med Lil mama i øra helt til du kommer tilbake. Savner deg allerede<3

  4. 13 august, 2009 15:28

    God tur 😀

  5. 13 august, 2009 22:12

    Reiste du den tolvte? Eller?

Legg igjen en kommentar

