Skip to content

Home, away from home.

14 august, 2009

Endelig, endelig, endelig er jeg fremme i huset hjemme i Shelby med vertsmamma og vertspappa! Vi har nettopp kommet hjem fra middag ute med to av søstrene til Tom (vertspappa) og deres menn, og det var kjempehyggelig! Jeg vet jeg kommer til å like meg her🙂

AFS’erne som skulle til Ohio tok buss fra NYC -noe som tok 11 timer- før vi kom fra til der hvor vertsfamiliene skulle hente oss. Det var bare en liten hake; vertsfamilien kom 7 timer etter at vi kom frem. Skal love deg at de 7 timene var relativt lange, når vi i tillegg hadde orientering. Men de kom nå og hentet meg da, og søte som de er hadde de med både ballonger og skilt:

First meeting! The Yetzers are amazing!Jeg har ikke gjort annet enn å smile i hele dag, og jeg føler meg kjempeheldig med vertsfamilie! Nydelig strøk, hus, dyr og mennesker! I morgen skal vi på a fair, hvor jeg kanskje møter noen nye mennesker og på søndag er det velkomstsfest :) hehe, lurer på hva jeg skal ha på meg!

Stor klem, Elisabeth

10 kommentarer leave one →
  1. astridicanada permalink
    15 august, 2009 03:57

    Så søte med skilt og alt !😀

  2. 15 august, 2009 08:26

    Åh, SÅ UTROLIG KOSELIG! Jeg er veldig glad for at du har det så bra:D

  3. 15 august, 2009 16:14

    haha, verdens fineste skilt! så gøy at du er fremme!

    • 15 august, 2009 16:55

      Haha saant? Ja, det er herlig😀 Håper du har det bra der hjemme!

  4. 16 august, 2009 00:46

    Åh, så koselige skilt!

  5. Elena permalink
    16 august, 2009 04:10

    åå, så gøy!! Jeg var utvekslingsstudent i 2005/2006…beste året hittil!!! SÅ SPENNENDE!! masse opplevelser! Håper du får det kjempe fint, ha et flott år!!
    Jeg misunner deg masse!!

    hihi🙂

    http://www.elenahk.wordpress.com

    • 16 august, 2009 13:05

      Tusen takk!🙂 Så hyggelig å høre fra en som har vært utvekslingsstudent! Hvor var du?🙂

  6. 16 august, 2009 14:00

    Welcome!

  7. Kine permalink
    2 september, 2009 10:13

    Hei du!

    Jeg syns det er kjempemoro å lese bloggen din! Jeg var selv utvekslingsstudent i 04/05, og hadde the time of my life🙂 Og du.. Ikke stress med advanced math – det ordner seg! Take it from someone who knows😉

    • 2 september, 2009 16:47

      Så hyggelig å høre, Kine! Setter veldig pris på slike kommentarer !:) Jeg skal ta rådet ditt og ta det en smule rolig hehe men jeg må nok jobbe mer med matten!😉 Snakkes!

Legg igjen en kommentar

