Skip to content

I går

16 august, 2009

var jeg på en demolition derby for første gang. Utrolig morsomt, faktisk! Skulle tro det å crash’e inn i hverandre hadde gått ut på dato, men vet du hva? Det har det altså ikke! Jeg vant også nesten $3 da jeg, Tom and Char veddet på bilene med dimes (10-cents) 🙂 hehe, anyways…

party balloons!

I kveld er det duket for velkomst-fest hjemme hos oss, og det kommer rundt 60 mennesker! 😮 Tom and Char har virkelig overgått alle forventninger! Men nå må jeg kjappe meg ut fordi Char skal ta meg med å kjøpe et outfit til i kveld! Yay!

One Comment leave one →
  1. Cathrine permalink
    16 august, 2009 15:27

    Det høres ut som du har det fint elisabeth:) Håper du koser deg masse i kveld da:)

Legg igjen en kommentar

