Skip to content

Welcome to the United States!

17 august, 2009

Velkomst-festen var stor suksess og det virket som om alle koste seg. Jeg fikk faktisk noen «typisk amerikanske» gaver, men egentlig så liker jeg ikke godteriet her noe særlig… Kvelden gikk på å svare på spørsmål, og ja; vi kan se månen fra Norge også🙂

Nå om en times tid blir jeg hentet av Kelsey som skal ta meg med på tennis practice, og jeg gleder meg! Blir spennende å møte noen flere jeg skal gå på skole med. Tennisen får vi se om blir noe av, men jeg skal i hvert fall prøve først! Det er Kelsey’s første år også, så da blir jeg ikke helt loner🙂 hehe

Dere i Norge har vel begynt på skolen nå dere? Having fun?🙂

Snakkes, Elisabeth

2 kommentarer leave one →
  1. rikkeinorge permalink
    17 august, 2009 16:07

    Åh herre, ser vi serr månen i Norge også!?!?!? DET er for drøyt, det er vel ikke mulig å se månen fra Sveriges hovedstad?
    Hei, ikke bli like god i geografi som enkelte amerikanere, ok?

    Og uansett snuppelure så starter ikke Nesodden VGS før på onsdag. Så vi har en feriedag til før helvete bryter løs og PC’ene er tilbake i våre hender der de hører hjemme😀

    • 17 august, 2009 17:32

      Ja, vi ser desverre månen. Som mine amerikanske venner sa: «I thought we claimed that!»
      Åja haha fint for dere! Broren min derimot… Mange som faktisk begynte i dag! :O Synd for dem❤

Legg igjen en kommentar

