Skip to content

JV girls tennis and Homecoming-date

18 august, 2009

I dag var første match med tennislaget, og guess what? Vi vant alle kampene. Madison gjorde det rett og slett fryktelig dårlig. Varsity spilte veldig bra, og vant vel alle kampene enten 6-love eller 6-1. Ny match på torsdag, hopefully I’ll play (man må ha minst 3 practice’s først).

TENNIS OUTFIT!

 

Jeg ble også bedt til Homecoming i dag! Hvis noen lurer på hva Homecoming er, ikke spør meg. Man pynter seg visst litt, men ikke like mye som til Prom, og fikser hår, sminke og negler og går og spiser før man danser. Ikke bekymre dere! Jeg får hjelp til dette når den tid kommer av Kelsey (søsteren til han som spurte meg faktisk…). Homecoming er der man velger Homecoming King and Queen vet dere, som på filmer (popularitetskonkurranse til hundre).

 

Vi får se hvordan alt dette går.

S-H-E-L-B-Y, SHELBY SHELBY SHELBY,

Elisabeth

4 kommentarer leave one →
  1. 19 august, 2009 17:07

    På skolen min går ingen på homecomingdansen, det suger mildt sagt skikkelig!

  2. 22 august, 2009 10:29

    Haru fått deg date og greier? Du må jo legge ut bilde av fyren til din nysgjerrige venn hjemme i norge. Husk lipgloss og grinding’en! 😉

    • 22 august, 2009 14:23

      Haha omg du vil aldri gjette hva som skjedde! Jeg var på jewelry party, og så hadde jeg lipgloss på og tok på hver gang leppene ble tørre sant? Så kommenterte lillesøsteren til Homecomingdaten min (Owen) at jeg alltid puttet lipgloss på. Gjett hva jeg svarte!? Oh it’s just because «When it’s time for lunch my lips still rock!» haha hun stod som DET spørsmålstegnet. HAHA! Skal se om jeg får tatt et bilde med han i kveld, babe 😉 Just for you!

Legg igjen en kommentar

