Skip to content

Jewelry home party

20 august, 2009

I går var en relativt stappet dag. For det første tror jeg aldri jeg har vært så sliten og svett før som jeg var i går da vi hadde tennis practice i 95*F i over 2 timer. Jeg klarte så vidt å løfte racket’en og få ballen over nettet.

Noen få timer etter dro jeg på min aller første jewelry party som var hjemme hos en venninne! Jeg kjøpte et helt nydelig smykkeanheng hvor det står «Dream… like they will all come true». Et jewelry party er når det kommer en dame med masse smykker fra et merke og skal selge de, seg selv og det å ha hjemme-smykke fester!

Dagen i dag har bestått av å bare slappe av og sove lenge, shoppe, school orientation (hvor jeg også fikk timeplanen min for i år!) og så var jeg med en kompis og spilte Wii. Mariokart vel og merke!

Nå er det leggetid for real, for jeg er skamsliten og det er tennis igjen i morgen (hadde tennis-fri i dag fordi bare Varsity spilte..)

Takk for nå, Elisabeth

(Sorry for 0 bilder nå, men det er sent og jeg er trøtt. Pics tomorrow.🙂 )

2 kommentarer leave one →
  1. 21 august, 2009 04:26

    Hehe det er nesten som sånn tupperware-party :p Bra du er igang med sport og sånt da:) Da får du nok fort mange venner! Stor klem❤

    • 21 august, 2009 11:46

      Ja, det er faktisk akkurat som tupperware-party, bare med smykker. Man kan visst også ha det med vesker, sminke, klær, scrapbook-stuff og så videre! :O Klem og lykke til i dag/natt!

Legg igjen en kommentar

