Skip to content

Jeg vil ikke skryte, men…

25 august, 2009

… det er nok mest fordi jeg faktisk tapte den første tennis-matchen min som var i går. Jeg skylder allikevel ikke på meg selv da, og håper heller på en partner som ikke får sceneskrekk når hun skal serve neste gang, hvis det noen gang blir en neste gang fordi… American crutches

Jeg er på krykker igjen. Mamma og pappa, vær så snill og slutt å le, det er relativt frekt av dere. Neida, he-he, men ja. Sportslegen på skolen sier at han ikke utelukker hverken spredt infeksjon fra forrige gang, eller stressfraktur (som- for dere som lurer- er (fra hva jeg forstår med engelskkunnskapene mine) når skjelettet overbelastes til det punktet hvor det blir til et så lite brudd at det ikke kan klassifiseres som et brudd). Jeg skal til ortopedisk lege i byen i løpet av uken for å sjekke det. Takk Gud for forsikring ♥

 

I tillegg til dette begynner skolen i morgen, 07:40 sharp, please! Og folkens; jeg vet dere leser fordi lesertallet går opp på bloggen her. Ikke for å klage men nå må jeg bare klage litt altså; Jeg blogger for å holde dere oppdaterte og da synes jeg det er litt døvt når 1 person kommenterer i uken. Har dere allerede mistet interessen for meg? Da kommer jeg ikke hjem!

Everything sucks today, Elisabeth

7 kommentarer leave one →
  1. Mamma permalink
    26 august, 2009 09:58

    Åneiåneiåneiånei,stakkars deg!
    Nå har du jo stor erfaring med krykker, så dett klarer du!

    • 26 august, 2009 16:49

      Nei, de er IKKE som «fancy-crutches that only CP-patients get» 😦 haha de er UKULE å gå med for å si det mildt. Forresten, der fikk jeg fart i dere tenker jeg 😉

  2. Pappa permalink
    26 august, 2009 09:59

    Hei vennen. Ingen her som ler av deg, men foten din har vel fått vel kjørt seg ganske kraftig med all treningen og også tennis som vel ikke har vært særlig i fokus hos deg. Har sendt deg en mail om dette. God bedring. Kule krykker. Som hentet ut av M*A*S*H.

    • 26 august, 2009 16:50

      Mailen min funker ikke lenger og det kommer feilmelding hver gang jeg prøver å gå inn på den, og det kommer 0 mailer på nettmailen. Thanks, men jeg sier ikke at det «bare» er overbelastning før jeg har vært hos legen.

  3. Pappa permalink
    26 august, 2009 19:05

    Pussig.
    Fungerer fint for meg. All mail lastes automatisk ned til Outlooken på terminalserveren. Har sjekket IP adressen og den er ikke forandret. Har nå restartet terminalserveren og alt fungerer greit herfra, også med pålogging utenfra
    Prøv igjen med eksternt skrivebord og gi meg en tilbakemelding. Hvis det har virket fra T & C tidligere er det rart om det nå plutselig ikke fugerer… Har du restartet laptopen – hvis ikke prøv det.

  4. Morten C permalink
    29 august, 2009 11:06

    Hei E.
    Godt å se at du er i gang, selv om jeg ikke skjønner alle disse krykkesportene du bedriver, sannsynligvis en amerikansk greie vi ikke har her på halvøya hvor enkle idretter som håndball ol ruler…..

    Og en liten ting; du skal ikke hjem nå, så jeg tror ikke det hjelper å true riktig enda……..

    Vær flink og grei der borte nå, vi som er hangarounds følger også med……

    M

    • 29 august, 2009 12:46

      Haha, det er en amerikansk greie, vanskelig å forklare 😉
      Ouch, jaja jeg prøvde, og det kom jo i hvert fall litt kommentarer ut av det! 🙂
      Jeg gjør mitt beste for å gjøre dere alle stolte! 🙂 Ses om 10 korte mnd.!

Legg igjen en kommentar

