Skip to content

First day of Senior year

26 august, 2009

I dag er første dagen på skolen, og første dagen i mitt Senior år (siste år på USA-skole, ironisk?). Jeg har fått timeplanen min og er halvveis klar for skolen. Altså, don’t get me wrong; Jeg har gledet meg til å gå tilbake til skolen veldig. men not so much etter krykker…

 

Timeplanen min for 1. semester ser slik ut:

1. block/07.40-: Leadership, wealth and management w/ Mrs. Wiening.

2. block: English w/ Mrs. Ream

3. block: Choir w/ Mr. Nabors

B-lunsj

Mer 3. block Choir.

Homeroom/short study-hall

4. block/ -14:40:  Advanced math w/ Mr. Gurney

 

Jeg er superfornøyd med dette semesterets timeplan, og selvfølgelig er det practice eller match etter skolen.

 

‰♥ Yay school, Elisabeth

6 kommentarer leave one →
  1. Arnstein permalink
    27 august, 2009 04:26

    You have certainly experienced a glamorous welcome. I cannot help thinking that you may have exaggerated physical efforts. You should pay attention to the fact that you are a convalescent. I look forward to share your ideas concerning American school, and hope you find it is the opportunity you expect.

    Arnstein

    • 29 august, 2009 12:44

      Haha takk Arnstein, jeg er glad du hjelper meg med engelsken, hvis ikke kunne det jo gått galt! haha neida, jeg har ikke glemt norsk helt enda 🙂 In fact, når jeg blir gira så snakker jeg norsk 😛 Skolen er helt fantastisk så det blir 0 problem 🙂
      Klem!

  2. Monica Eide permalink
    28 august, 2009 13:13

    Jeg kan jo forstå om foreldrene dine kniser og fniser litt nå.. Jeg lurer jo bare på hvordan du blir når du en gang om veldig lenge blir 40..
    Høres jo ut som du har det bra likevel da. Vi savner deg jo allerede, skulle hatt barnevakt til i morgen nemlig 🙂
    God bedring iallefall!
    Hilsen Monica og alle 4 gutta!

    • 29 august, 2009 12:45

      Hehehe ja, det kan bli vanskelig 😛
      Haha, hvis det får det til å føle deg bedre, hadde jeg sikkert vært barnevakt :D!
      Hilse tilbake, og takk!

  3. Pappa permalink
    28 august, 2009 18:02

    Hei der borte.
    Kommer det snart en oppdatering på bloggen din…

Legg igjen en kommentar

