Skip to content

«You’re the reason why they have instructions on Pop Tarts!»

31 august, 2009

Gjennomsnittlig dag. Eller altså vi hadde pictures med tennis, så dere får se når jeg får min memory-mate 🙂 Jeg bestakk (vel. jo jeg gjorde jo det, men det var en vennlig bestikkelse!) læreren min for å hjelpe meg med matte. Han sa at det var «green paper» som var greia i Amerika men jeg ga han Reese’s chocolate fordi jeg ikke liker det 🙂 weheee! Snill? Jeg vet!

funnyy

Ellers synes jeg det var relativt uvant å reise seg for å si the Pledge of Allegiance i dag morges during 2. block. Jeg sa ingenting, men neste mandag skal jeg imponere!

 

That concludes today’s episode of, Elisabeth

4 kommentarer leave one →
  1. 1 september, 2009 18:13

    Vi skal spille mot shellby denne fredagen 🙂

  2. 2 september, 2009 06:46

    Det kan vi. Jeg skal bort det med noen venner og se paa kampen, saa det er fult mulig 🙂

    • 2 september, 2009 16:48

      Mobnummer? 🙂 Legger deg til på fb (hvis det var riktig person haha)

Legg igjen en kommentar

