Skip to content

New Jersey

6 september, 2009

Jeg er i New Jersey. No blog for you (-egentlig…)

MEN siden jeg glemte å fortelle om foten; Jeg skal prøve å forklare det legen sa, for jeg var litt uklar på det og jeg husker ikke hva det heter såå: Nervene i foten/benet mitt sender beskjeder til hjernen min om at jeg har vondt/en skade i foten selv om foten har det kjempebra og ikke er noe skade i (allikevel anbefales det å ikke belaste foten for å unngå hevelse osv). Dette er en reaksjon på operasjonen som skulle ha kommet i løpet av uken etter selve operasjonen, men i enkelte (sjeldne) tilfeller kommer det senere. I mitt tilfelle; nesten 3 mnd senere. Jeg går på en nerve-roende medisin og skal begynne med fysioterapi/hot-cold-treatment for å «reprogrammere» nervene. Håper jeg sa dette riktig, hvis ikke trykker jeg på «Edit» senere, I guess..

 

Natta🙂

PS; Dette innlegget var vel egentlig spesielt rettet til pappa. Du forresten du! Jeg så en Audi bilforhandler og Audi-outlet (så å si) her i New Jersey. Jeg tenkte med en gang på deg og jeg savner Audien. Haha, du trodde jeg skulle si deg du!

Nuvel, Elisabeth

One Comment leave one →
  1. Pappa permalink
    8 september, 2009 03:04

    Da ordner foten seg regner jeg med – trodde ikke du var sååå treig da og ja du lurte meg der🙂

Legg igjen en kommentar

