Skip to content

Labor Day.

7 september, 2009

Endelig hjemme fra New Jersey. I dag er det også Labor day, som tilsvarer 1.mai i Norge. Det betyr egentlig bare på godt norsk: «Fridag» 🙂 Yay. Fun-facts: Labor day er hver første mandag i september.

Uansett, tilbake fra New Jersey. Jeg tok veldig få bilder, men:

Ja, som dere skjønner så bestod helgen min av pen utsikt og mat. Jeg prøver jo å bli amerikaner.

 

Og jeg liker’e, Elisabeth

3 kommentarer leave one →
  1. 8 september, 2009 12:42

    😀

  2. Line permalink
    8 september, 2009 14:41

    Heisann!

    Jeg tenker å reise til USA med AFS neste år, og bare lurer på om du er fornøyd med organisasjonen så langt, eller om du har mye å klage på?
    Er fortsatt litt usikker på hvilken organisasjon jeg skal velge (det er jo sååå mange!)…
    Blir kjempe glad visst du svarer!
    (Gjerne på mail – line@hellem.net)

    Hilsen Line!

Legg igjen en kommentar

