Skip to content

One month ago…

12 september, 2009

… I was still in Norway. Da forberedte jeg meg på å ta farvel med venner og familie. Jeg gråt litt, jeg lo litt, men jeg så meg ikke tilbake.

Jeg kan ikke tro at det har gått en måned allerede! Dette året kommer til å gå kjempefort!

us-flagHello goodbye, Elisabeth

3 kommentarer leave one →
  1. Boel Pollestad permalink
    13 september, 2009 12:20

    Hei Elisabeth,
    Så flink du er og skrive på bloggen din. Jeg har vært innom noen ganger, synes det er så spennende å høre hvordan det går med deg. Det virker som du er vært kjempeheldig med både familie , skole og venner! Men å begynne spille tennis rett etter fotoperasjon…… kanskje ikke det smarteste, men artig at du prøver en ny sport. Håper du har det fint » over there». I dag har Jakob spillt finale i en tennisturnering, men tapte dessverre. Daniel har fått streng beskjed å rydde rommet sitt, ser ut som en bombe har slått ned.
    Sitter nå å ser ut over Oslofjorden. Solen skinner, men det er høst i luften og det blir fortere mørkt på kveldene. Ja, en måned går fort. Snart høstferie og da drar vi til varmen i Spania en uke.
    Håper du klarer å omprogrammere foten din, så du kan fortsette med svømming og tennis. Ha det så fint! Alle hilser
    Mvh
    Boel

  2. nora permalink
    14 september, 2009 14:27

    kan du begyne og skrive mer i innleggene?

    • 14 september, 2009 17:08

      Hehe, når jeg har mer å skrive om så går det nok fint. Hva er det du lurer på? 🙂

Legg igjen en kommentar

