Skip to content

Caramel-Mix

14 september, 2009

I går var HANNE på besøk😀 Det må ha vært noe av det rareste på lenge. Se noen jeg har vært med i Norge, samt snakke norsk! Utrolig morsomt, og strevsomt. Tror det blir vanskelig å komme tilbake igjen å snakke norsk når jeg selv synes det høres ut som om jeg er dansk eller noe. Hah.

(No pictures)

Smørbuuukk!I dag fikk jeg av, kollegaen til Char, en pose med Smørbukk! Jeg kan love dere at jeg gliste stort! Det er merkelig det der hvor mye som er annerledes her i forhold til i fedrelandet med hensyn til mer eller mindre alt. Reglene er annerledes, både hjemme og på skolen, klesstilen er annerledes, tiden blir brukt til andre ting og ikke minst kostholdet er annerledes. Jeg gikk i hvert fall litt på en murvegg, ikke noe farlig, men det var ikke akkurat som jeg forestilte meg! Det gjør ikke noe heller, for jeg elsker det. Ja, det er annerledes, men det er mer bra enn dårlig!😀

 

I morgen har flere på skolen bedt meg om å ta med/gå med bunaden. Jaok. Det blir varmt men jeg liker jo bunaden så det blir gøy😀 Jeg skal ta bilder fra det, i tillegg kommer jeg i yearbook haha🙂

 

Vel, nå skal jeg se jentene spille volleyball🙂 Så; hadet.

mmm, Elisabeth

3 kommentarer leave one →
  1. 15 september, 2009 08:11

    Har du med bunaden ?🙂 :O

  2. Line permalink
    15 september, 2009 12:48

    Heisann!
    Bare et teknisk blog spørsmål, hvordan får du til at headern er så høy?

Legg igjen en kommentar

