Skip to content

så het.

15 september, 2009

Det var varmt i dag. Kanskje det hadde noe med bunaden å gjøre? Jada, fra 2nd -> 4th block gikk jeg med bunad. Mange elsket den (♥), men andre synes den var rar. Vel vel, de som syntes den var rar kommer vel aldri til å reise ut av Ohio så wehe🙂 Naturligvis glemte jeg å ta kameraet i bruk. Bra. Flink Elisabeth. Men Yearbook tok bilde av meg så dere får nok se det, en gang.

Ellers var jeg på tennis-practice i dag, og jeg har ikke hatt så mye gøy på lenge! Jeg gleder meg til min andre kamp (wohoo!) neste tirsdag. Hvorfor neste tirsdag og ikke på torsdag som alle andre? Fordi på torsdag er jeg i Florida.🙂 Forhåpentligvis får jeg møtt noen venner av meg!😀

It’s getting hot in herre, Elisabeth

5 kommentarer leave one →
  1. Pappa permalink
    16 september, 2009 10:21

    Hei. Bunad på skolen🙂 – den satt tenker jeg. Var vel noen som tok bilde av deg i den på skolen- så du kan vel få tak i et bilde til oss.

    God tur til Florida og kos dere der.

  2. Lee permalink
    16 september, 2009 19:58

    Greetings from Cleveland.

    We sent you an email at your last email address (xxx@autoboks.no). If that’s no longer your addy, please let us know your new one.

    Susan & Lee

    • 16 september, 2009 21:49

      When did u send it? I haven’t really been checking my email so… sorry

  3. Lee permalink
    16 september, 2009 22:58

    I mailed you on Facebook.

  4. Bjørnar Magnussen permalink
    17 september, 2009 04:05

    Kanskje du møter Guro? :O

Legg igjen en kommentar

