Skip to content

Miniferie

17 september, 2009
tags: ,

til Florida denne helgen!

Snakkes, Elisabeth

4 kommentarer leave one →
  1. eva permalink
    17 september, 2009 12:54

    Fortell mer om reaksjonene til bunanden og spørsmål om Norge, ler alltid når jeg får høre spørsmål om Norge 😀

    Elsker forresten bloggen din, har selv lyst til å være utvekslingsstudent i USA så jeg lærer mye av bloggen din

    • 20 september, 2009 12:36

      Jeg fikk veldig mange blikk da jeg gikk med bunaden, og jeg holdt noen «foredrag» i enkelte klasser den dagen, det var ganske gøy! Samtidig var det noen kjipe kommentarer som «OMG did you see what she was wearing!?!? hahahahaa» og blikk som får deg til å føle deg som en skikkelig utstøtt. Men flertallet var positive og mange sa de elsket bunaden og at de ville ha en selv(!), til og med noen gutter!
      Veldig hyggelig å høre at du liker bloggen min! Vil absolutt anbefale å dra på utveksling!

  2. 17 september, 2009 19:14

    Hvor i Florida er du????

Legg igjen en kommentar

