Skip to content

På tide?

20 september, 2009

Jeg føler at det snart er på tide med en liten forandring her, ny header, nytt design rundt om! Da spør jeg dere lesere; Hva synes dere at det skal bli til? Er det noe dere synes passer inn i en «utveksling i amerika»-typ header? Noen farger kanskje? Er det kanskje noen som til og med har lyst til å gå til ekstreme lengder og lage meg en ny header? Jeg har tenkt rundt på dette i faktisk over to uker nå, men tiden her er knapp! Med en liten dytt kommer det seg nok!

header_fix

Hva sier dere? Elisabeth

One Comment leave one →
  1. Mamma permalink
    21 september, 2009 00:57

    JEG melder meg ikke til å lage en ny header – har absolutt null kompetanse på det punktet.
    Kanskje du kan ha bilder av en Whipppet / Tom and Char / Høstfarger?
    Eller kanskje bare en STOOOR smiley, for det ser ut som om du har det topp!

Legg igjen en kommentar

