Skip to content

Opptur!

23 september, 2009

I dag hadde vi early dismissal på skolen, som betyr at vi fikk gå 2 timer før vanlig tid, og alle klassene var kortere! (Unntatt lunsj, naturligvis :)) Jeg hadde også en matteprøve i dag som gikk veldig bra for meg for jeg og læreren eksprimenterer litt for hvordan jeg kan lære bedre og gjøre det bra på selve prøven! 🙂 yes.

Såå kom tennis. Om jeg ikke tar helt feil, var det nok litt straff fra i går. Ufattelig hard trening så til og med de flinkeste på laget nærmest krabbet hjem etterpå. I tillegg klarte en helt totalt lost freshman å skyte en ball i en god fart rett i hodet mitt. Det hjelper ikke på humøret! Litt greit at her er det relativt status-basert, og jeg som senior fikk satt henne greit på plass kan jeg jo si. Og nei, jeg føler meg ikke slem i det hele tatt fordi hun er et totalt airhead og alle som spiller med henne taper. ouch.

Uansett, dro hjem farlig støl fra ribbeina og ned. Da kom gladmeldingen, «kusinen min» ba meg bli med på Ashland fair for å se lawnmower and combine derby! Det er det samme som dette, bare med gressklippere og åkertrimmere! Vi spiste fair-food (corn-dog, elephantears, lemonade, candy and caramel apple osv) og dro hjem lykkelige. I morgen skal jeg dra til the reformatory med Kristina, for hun skal jobbe der fra fredag av så det blir litt «behind the scenes». The reformatory er et gammelt fengsel i Mansfield og det er hjemsøkt; derfor brukes det som «haunted house» / spøkelseshus nå i halloween-sesongen. Jeg gleder meg masse!

when september endsElisabeth

2 kommentarer leave one →
  1. 24 september, 2009 18:50

    Bor også i Ohio 🙂

  2. 24 september, 2009 20:33

    du er søt elisabeth. 🙂

Legg igjen en kommentar

