Skip to content

NEIDASÅ!

24 september, 2009
tags:

 

meg.

Ja nå kan dere gjette; ble ikke noe reformatory på meg; wanna know why? Tennismatchen ble utsatt i over en og en halv time pga regn. Så spilte vi til kl var halv 8. Jeg og partneren min fikk ikke en gang spilt mot motstanderne, men vi på slutten fikk vi spilt allikevel, og guess what; VI VANT! Sammenlagt vant vi også, både JV og Varsity! Så det var grei opptur igjen. Men (det er alltid et men), vi fikk vite at på lørdag skal vi spille JV NOL Turnament, dvs bussen går fra skolen 0730am og vi kommer hjem ikke senere enn 5pm. Jaha. Kroppen min er utslitt og hodet er utslitt, men jeg føler meg faktisk ganske bra etter å ha vunnet den matchen🙂 Det er bra.

 

Natta, Elisabeth

2 kommentarer leave one →
  1. Pappa permalink
    25 september, 2009 08:32

    Gratulerer – det var artig …. Ser forresten ut til at du har fått tidenes brunfarge mens du har vært Ohio, eller kanskje det er Floridaturen som ordnet det🙂.

Legg igjen en kommentar

