Skip to content

MLIA.

26 september, 2009

Stod opp kl 6am, på en lørdag. Dro til Upper Sandusky/45 min unna for JV NOL Tournament. Det regnet. Det ble kansellert. Vi reiste hjem igjen en knapp time etter at vi kom. Jeg gjør lekser i stedet. Men jeg var ganske søt i går. Og hva er det? Jo det er bra!

i går var jeg søt My Life Is Average, Elisabeth

4 kommentarer leave one →
  1. Mamma permalink
    26 september, 2009 13:16

    Kjempesøt!
    Som alltid…..

  2. Pappa permalink
    26 september, 2009 18:42

    Hei.
    Ser det har vært trouble med terminalserveren, så du har sikkert ikke kommet inn på noen dager. Har fikset det.
    Ligger masse mail til deg der, noe av det (fra meg) tror jeg du vil like svært godt🙂

    Klem Pappa

  3. rikkeinorge permalink
    26 september, 2009 19:06

    Så vakker du er! Men du kommer alltid til å være en huleboer for meg❤

  4. Helene permalink
    27 september, 2009 18:41

    Å, for et nydelig bilde av en den skjønneste jenta. Savner deg❤

Legg igjen en kommentar

