Skip to content

To eller tre banneord

28 september, 2009

I dag våknet jeg opp av at jeg skrek av smerte pga ankelen. Jeg tok to smertestillende som knapt funket en time. Hinket meg gjennom skoledagen før jeg dro til idrettslegen på skolen. Da jeg skulle inn til han gikk jeg ca 5 meter før ankelen begynte å verke som aldri før! Jeg hadde så vondt at jeg ikke kunne røre på foten eller benet og i hvert fall ikke puste for hardt! Idrettslegen prøvde å se om han kunne ta litt på det og kjenne om han kjente noe rart og slikt, men da ble det bare verre og det stoppet ikke før jeg hadde ligget på benken hans og grått i 45 min. By far den verste dagen hittil. Nå har jeg hatt foten i en bøtte med is i 20 min så den er relativt nummen og rød. Den føles litt bedre men jeg kommer ikke unna et nytt legebesøk; åja- som ikke er før om en uke!

Amerikansk helsevesen ♥ Elisabeth

One Comment leave one →
  1. rikkeinorge permalink
    29 september, 2009 18:22

    Vi burde ha sendt noen norske leger til deg! Av hele mitt hjertet ønsker jeg deg god bedring❤

Legg igjen en kommentar

