Skip to content

Min barndomsdrøm i oppfyllelse;

30 september, 2009

Things do to before I die:

– See  Blink-182 live

 

JEGVAROGSÅBLINK-182LIVEOGDETVARHELTFANTASTISK,JEGSKALIKKELYVE!!

Ok, så da jeg kom hit fikk jeg billett til Blink-182 konsert i Cleveland med en guttegjeng som visste jeg elsker dem! I dag var altså dagen. Foten gikk veldig i mot meg og gjorde ubeskrivelig vondt fra jeg gikk ut døra hjemmefra og til vi var på Blossom Center (arenaen). Halvveis til scenen gikk det helt i vrangen og guttene bestemte seg for å bære meg! Det gjorde selvfølgelig saken mye mer morsom, men jeg hadde kjempevondt allikevel så vi fikk hente bilen og parkere på handicap-plass helt nære scenen!! Yayy!! Fall Out Boy varmet opp for Blink-182, så de fikk jeg bare hørt men ikke sett pga dumme foten😦 Allikevel har jeg endelig fått sett Blink-182, kjøpt legit tskjorte, sunget med dem, hørt dem live og om det skulle komme til det; jeg kan dø lykkelig.

Blink-182 /rabbit!me and BLINK-182

Amen, Elisabeth

One Comment leave one →
  1. 3 oktober, 2009 15:09

    Gud, så heldig! Åh, nå ble jeg utrolig misunderlig på deg!

Legg igjen en kommentar

