Skip to content

Smile

9 oktober, 2009

En helt fantastisk dag. 88% på matteprøven, senior items kom inn (tskjorter osv) – Mr. Pearson (som snakker litt norsk!) hadde kjøpt og ga meg en senior-hoodie med navnet mitt på armen. Engelsk prøven gikk bra, og da engelsklæreren min skulle lese for oss fra en bok glapp hun da hun sensurerte de stygge ordene og et kjapt «t’a hell with it!» etterfulgt av et gisp kom ut. Garantert et høydepunkt🙂 Korkonsert på søndag, date i morgen.

 senior hoodiesenior item!

– og jeg har det rimelig fint! Elisabeth

5 kommentarer leave one →
  1. Mamma permalink
    11 oktober, 2009 04:46

    Fin genser!
    Godt å høre at du har det bra både på skolen og i fritiden.
    Det gjør det enklere for oss her hjemme i «Gamlelandet»

    Kjempeglad i deg🙂

  2. Pappa permalink
    11 oktober, 2009 07:58

    Supperbra Elisabeth…

  3. Pappa permalink
    11 oktober, 2009 07:59

    Og der kom det en liten hilsen fra Trykkleif ser jeg🙂, skulle være Superbra…🙂

  4. 12 oktober, 2009 04:39

    88%? Det er skills jente! Nå er jeg stolt av deg😀
    Forresten så var genseren din nice.
    Klemmer❤

Legg igjen en kommentar

