Skip to content

Et siste farvel og begynnelsen på noe nytt

13 oktober, 2009
tags: , , ,

I dag var det calling hours for Zach, og jeg dro dit med noen venninner av meg. Det er utrolig forferdelig å se venner og familie gråte på grunn av et slikt tap. Ingen foreldre skal måtte begrave barnet sitt, heller ikke en person måtte begrave vennen sin. May you rest in peace, Zach.

“Perhaps they are not stars, but rather openings in heaven where the love of our lost ones pours through and shines down upon us to let us know they are happy.”

———————————————————————————————————————————————————————

Ellers begynner det å bli rimelig kaldt her så da forstår man kanskje ekstasen min da det lå en stor pakke fra Norge utenfor rommet mitt da jeg kom hjem! Ullklær, vinterjakker og sjokolade; Nemi-blad og refleks! Blir ikke mye bedre! Takk mamma og pappa🙂 Husk at jeg har bursdag om nja, 9 dager🙂 tehe! 

godjakka si med stratos det!

Love, bye, Elisabeth  

No comments yet

Legg igjen en kommentar

