Skip to content

Langhelg er helt OK i blandt

15 oktober, 2009

For å si det sånn har jeg gledet meg leenge til langhelg. Ikke har vi høstferie, og sjeldent fri så når det først er fri så er det velfortjent skal jeg si deg! I kveld kommer Owen over og så hopper vi i hottub’en, setter kanskje på en film, eller bare chillern. Jeg gleder meg allerede🙂 Men først; rydding.

ryddes? Skjønner ikke helt hvorfor, men det var vel kanskje litt visdom i hva mom foreslo…

Ønsk meg lykke til, Elisabeth 

10 kommentarer leave one →
  1. Mamma permalink
    15 oktober, 2009 16:47

    Jeg vet ikke helt hva Mom foreslo, men jeg er helt sikkert enig…-
    Du må passe på slik at ikke helserådet kommer på besøk!

    Glad i deg ( og glad for at jeg ikke skal hjelpe til med å rydde, he-he…!)

    • 15 oktober, 2009 16:55

      Hahaha, jaa. Hun fikk hakeslepp da jeg sa jeg skulle rydde skal jeg si deg!❤ love, byee

  2. 15 oktober, 2009 19:11

    Hva!? Langhelg!? Hvorfor!?! O_O

  3. Pappa permalink
    15 oktober, 2009 19:35

    Rent hjemmekoselig der Elisabeth – ikke ofte rommet hjemme hadde så mye ledig gulvplass, men så er jo rommet hos T & C større da🙂
    Høggs

    • 15 oktober, 2009 23:01

      Haha jeg prøver veldig hardt for å få det til å virke LITT som hjemme.hahaha! Jepp, jeg liker rommet🙂 Ikke mye kles-plass da!😦

  4. 15 oktober, 2009 19:42

    Hei Elisabeth!😀 Aah herlig å lese om hvordan du har det, virker ganske så fantastisk.😀 Kos deg masse videre, glad i deg!😀❤

    • 15 oktober, 2009 23:01

      Ntåå, takk det samme! Glad i deg også, håper du har det like fantastisk som jeg har det🙂❤ Angrer ikke et sekund på dette!

  5. 16 oktober, 2009 14:42

    Så bra du har det bra Elisabeth! Det virker som du koser deg masse! Jeg føler ikke at jeg har bodd her lenge nok til å begynne å rote enda, også deler jeg rom med en annen jente, så må ha orden på sakene mine:p Men det ser ut som du har skikkelig stort rom da! Deilig:)

    Stor klem❤

    • 16 oktober, 2009 14:46

      Jepp jeg har et relativt stort rom, så det er deilig! hehe :)hvordan er det å bo med en annen jente?🙂 Klem❤

Legg igjen en kommentar

