Skip to content

When it first hits you, it hurts real bad

16 oktober, 2009

Jeg våknet opp i dag og for første gang hadde jeg skikkelig hjemlengsel. Jeg vet at AFS ikke synes man skal dele dette fordi det går inn på de som er på andre siden også, familie og venner som følger med; men jeg synes det er en viktig ting å dele. Det er tross alt en del av det å være borte et helt år. Det som ga meg hjemlengsel er det faktum at bursdagen min er om 6 dager, og da jeg våknet innså jeg at familien min kommer ikke til å komme inn på rommet mitt og vekke meg med bursdagssang og gaver før jeg drar på skolen og møter venner som gratulerer meg med dagen og sier de håper jeg får en fantastisk dag.

Jeg liker ikke følelsen og det er så kvelende når man har den, men det går over. Allikevel får det meg til å tenke på hvordan julaften og nyttårsaften blir… Jeg gruer meg allerede til det, for jeg vet at det ikke kommer til å være det samme. Uansett så er det dette jeg har ønsket lenge, og jeg angrer ikke et sekund – alt er bare så annerledes.

 bursdag 10 år!

Elisabeth

6 kommentarer leave one →
  1. Mamma permalink
    16 oktober, 2009 18:23

    Hei snuppa!

    Vi har kommentert dette på egen mail – er visst ganske normalt dette.
    Vi liker den nye headingen din! Har du fått noen til å male, eller har du (nok en gang) funnet et program som vi ikke visste om på dataen eller en ny knapp på kameraet? 🙂

    Morra di og faren din (som er utrolig glade i deg)

    • 16 oktober, 2009 18:35

      Takk, nei da jeg har bare redigert på elemtens 😉 takk, glad i dere også!

  2. rikkeinorge permalink
    20 oktober, 2009 02:44

    Hei tuppelure!
    Jeg bare lurte på en finfin liten ting; kommer du fortsatt inn på itslearningen din? Og i så fall er den det samme? Jeg vet, det er finfint å lure på slikt, men det er viktig ok! SVAR FORT CHICA 😀
    Gla på deg ❤

    • 20 oktober, 2009 06:33

      Jepp, og jepp. elishols 🙂 Glad på deg ogsdå ❤

      • rikkeinorge permalink
        20 oktober, 2009 07:46

        Ok, da må du sjekke den om morgenen på bursdagen din, da kommer det til å være en melding fra meg til deg der. Sender den i morgen, men dette er som julaften, det er ikke lov å titte før tiden er inne 😉 ❤

      • 20 oktober, 2009 17:27

        hehe skal ikke titte, men jeg er faktisk inne på its en del, skal ikke snike da :)!! ❤

Legg igjen en kommentar

