Skip to content

En opplevelsesrik helg

18 oktober, 2009

På fredag var det siste hjemmekamp for football-guttene våre, litt vemodig men vi vant i det minste! 21-12! Legger ved en seier-sang de synger hver gang de vinner 🙂 Fint å få sunget denne på siste hjemmekamp!

To kamper igjen så er football-sesongen over, og basketball-sesongen begynner!

Jeg overnattet hos Katie den kvelden og vi så «Fritt Vilt» på engelsk (Cold Prey) – for dere som ikke har sett det enda, så er engelske lite flinke til å dubbe. Det var ikke mye følelser involvert i den filmen når amerikanerne tok tiltak. Men hva skal man gjøre; det er nemlig relativt uaktuelt å se ting med tekst for amerikanerne for da må man følge med hele tiden. Oh well 🙂

På lørdag bestemte jeg og Katie oss for å dra ned til Columbus og shoppe. Vi hadde det kjempegøy, og kom hjem i tid til middag. Det er fantastisk hvor enkelt ting er når alle kjører 🙂 Melding til pappa; jeg lover, jeg måtte ha alt jeg kjøpte og det var selvølgelig en nødvendighet! 🙂 Katie and I

Panera bread Chai Latte!!Polaris Fashion Place!

Me in the dressing room with my new outfit!Så, da jeg kom hjem skypet jeg med familien der hjemme fordi mormor hadde bursdag (Gratulerer!) og så dro jeg ut på bonfire. Det var s’mores, hot dogs, hay rides, bonfire(s) og mye annet gøy! Sent til sengs og opp sent i dag.

Ryan/hostbrother and I

Dawson being awesomeeAlyssa and I. Love heer<3Senere i dag skal jeg på lillesøsteren til Owen’s bursdagsfest, og så tidlig til sengs for å møte en ny skoleuke! Det blir bra 🙂

Hvordan var deres helg? Elisabeth

13 kommentarer leave one →
  1. 18 oktober, 2009 15:05

    Hey, åå. jeg skal til Columbus i morgen, Det gleder jeg meg til:)

    Skjekk ut den nye bloggen min da ;D

    Håper du har det bra, og jeg vil besøke deg snart! Bare så du vet det.

    Klem ❤

  2. 18 oktober, 2009 21:22

    hei!
    Hvor langt unna Polaris senter bor du?

  3. Yasmin permalink
    19 oktober, 2009 07:25

    Så artig blogg jeg snublet over! kommer til å følge med framover:) har bodd et år i USA selv, men jobbet i DisneyWorld, gikk ikke på High School..men det ser kjempegøy ut!

    • 19 oktober, 2009 15:53

      Så kult! Jeg har lyst til å komme tilbake og jobbe i DisneyWorld! Er det til å anbefales?? 🙂

      • Yasmin permalink
        20 oktober, 2009 07:14

        Ja, ABSOLUTT! Det var helt fantastisk! beste året i mitt liv 🙂 Søk jobb i food&beverage, så tjener du veldig godt med penger og kan reise og gjøre masse gøy!!!:)

      • 20 oktober, 2009 17:27

        Så bra, det høres så gøy ut! Takk for tipset! 🙂

  4. rikkeinorge permalink
    20 oktober, 2009 03:11

    Digger neglene dine 😀

  5. 21 oktober, 2009 03:27

    Digger brillene dine for F.(stygt ord) De er rå, du er rå, neglene dine er rå.. skjønneru tegninga?

  6. 30 oktober, 2009 23:12

    Duuuuuu!! (Hei forresten!!!) Hvor har du fått fatt i supermario-genseren??? Jeg vil haaaaa!

Legg igjen en kommentar

