Skip to content

Årets første bursdagsgave

19 oktober, 2009
tags: ,

Ja, i dag fikk jeg årets første bursdagsgave av Joe – En jeg er i kor med. Han syntes ikke krykkene mine var noe særlig så han bestemte seg for å donere sine vekk for at de skulle bli spraymalt med sjokkrosa farge og gitt til meg som bursdagspresang! Jeg tror dette er den mest originale bursdagsgaven jeg noen gang har fått, og man vet aldri når man trenger krykker (tro meg, jeg vet.)

 Pimp my crutch!

Thank you, Joee! Elisabeth

4 kommentarer leave one →
  1. Mamma permalink
    20 oktober, 2009 00:57

    STILIG!
    Det er vel en bursdagsgave du virkelig håper på å IKKE bruke mye, tenker jeg! 🙂

  2. Mormor permalink
    20 oktober, 2009 08:51

    Stilige krykker!

    Men, vi håper du ikke må bruke de flere ganger.
    Glad i deg.

Legg igjen en kommentar

