Skip to content

Senior pictures

20 oktober, 2009
tags: ,

I dag tok jeg senior pictures i to timer (!), og det var utrolig morsomt. Senior pictures er bildet senior’ene sender inn til årboka som bildet deres der, og det tas gjerne profesjonelt. Ofte bruker man 7-800 dollar på å ta bilder, få de fremkalt i forskjellige str. osv osv. Det blir ikke så høy sum for meg, siden dette ikke er så veldig stor greie; men det er jo utrolig gøy å stå foran kamera! Kanskje jeg viser noen bilder her om det er interesse for det 😉

Brev fra Norgee

Ellers fikk jeg i dag et bursdagskort i posten fra en viss mormor og morfar ♥ Gleder meg sykt til å åpne det på torsdag morgen; nå ligger det bare på bordet her og frister meg. Ha-ha! 🙂

Leggetid nå, Elisabeth

6 kommentarer leave one →
  1. 21 oktober, 2009 03:28

    Ja det er stor interesse for det! Lille søte som har bursdag i morgen ❤

    • 21 oktober, 2009 06:21

      Herrejemini jeg har bursdag i morgen :OO! Ok, da får jeg legge ut noen om det funker når jeg ser dem 🙂

  2. Mormor permalink
    21 oktober, 2009 14:19

    GRATULERER MED DAGEN!!!

    Vi håper du får en finfin dag,
    vi skal tenke på deg og håpe at du har det
    bra.
    Klem og nuss fra oss

    • 21 oktober, 2009 20:36

      Takk mormor og morfar! Gleder meg til i morgen 😀 hehe ❤

  3. Pappa permalink
    21 oktober, 2009 18:23

    Hei og GRATULERER med dagen Elisabeth. Norsk tid = fødselsdag for snuppa vår.
    Gratulerer masse og vi håper å få deg på Skype i løpet av dagen så vi får sunget fødselsdagssangen for deg :-).

    Håper du får en flott fødselsdag i Shelby.

    Høggs!!

    Mamma og Pappa

    • 21 oktober, 2009 20:35

      Taakk!! haha 🙂 Bare å maile, elns så skal jeg prøve! Kommer hjem ganske tidlig i morgen fra skolen (rundt 3 her)… så kanskje!?
      Takk, høgg. ❤

Legg igjen en kommentar

