Skip to content

Nå er jeg sytten år i Norge.

21 oktober, 2009
tags:

Må vente et par timer til her i USA da…

14 kommentarer leave one →
  1. rikkeinorge permalink
    22 oktober, 2009 02:14

    Men jeg er i Norge, så, GRATULERER MED DAGEN KJÆRE❤

  2. Arnstein permalink
    22 oktober, 2009 02:56

    Gratulerer med dagen, eller som man sier i Tyskland «Alles Gute zum Geburtstag». Går ut fra som sikkert at du vet hva det heter «over there». Følger med på bloggen din og har inntrykk av at du trives og opplever oppholdet som lærerikt, men jeg vil nok foreslå at du lar deg teste ved hjemkomst for å få klarlagt «hvor landet ligger». Jeg kan bidra til oppgaver så vel som sensur.

    Ha en kjempefin dag. Skal hilse så masse fra Ragnhild.

    Arnstein

    • 22 oktober, 2009 07:16

      Haha, tusen takk for hilsenen og tyskleksjonen! Jeg opplever nye ting hver dag og har det 99% av tiden helt konge! Hehe det er bare å kjøre på med oppgaver, jeg stiller opp som flittig elev🙂 Tusen takk; du får hilse tilbake til henne!
      Elisabeth

  3. Tove Slinde permalink
    22 oktober, 2009 04:21

    Hei Kjære Elisabeth. Her kommer en bursdagshilsen fra din gudmor. Gratulerer med dagen!!!
    Det ser ut som du har det fint. Tenker på deg.
    Klem fra Tove

    • 22 oktober, 2009 06:07

      Tusen takk, Tove :)! Håper du har det like fint som jeg har det! Klem❤

  4. rikkeinorge permalink
    22 oktober, 2009 06:25

    Har du sett på Itsern enda?😀

    • 22 oktober, 2009 07:17

      Jaaa, din dritt jeg begynte å gråtee. ÅÅÅÅH jeg savner deg, haha:/

  5. rikkeinorge permalink
    22 oktober, 2009 08:08

    Kjære du, det var ikke meningen! Jeg vil bare at du skal ha det fantastisk i dag! Forresten så er det teit at det tar 10 dager for da får du den ikke før på tirsdag…. Akk, jaja, det er tanken som teller da🙂 HA DET FINT I DAG😀❤

    • 22 oktober, 2009 15:36

      Hehe, vel. Du er nerd så det går bra❤ Nuvel, pakken eller hva det nå er teller like mye skal jeg si deg😀 Klem <33

  6. 22 oktober, 2009 09:17

    hei,gratulerer saa mye med dagen elisabeth.

    Haaper du faar en fin dag

    Love

  7. Boel Pollestad permalink
    22 oktober, 2009 17:02

    Gratulerer så masse på 17-årsdagen!!
    Alle hilser til deg- Daniel.Jakob, Jan, meg og Teresia som har vært på besøk i 2 uker. Hun har hatt praktik i to uker på Sentrum frisør.
    Det høres ut som du har mange spennende opplevelser og blir tatt godt vare på.
    Vi hadde tatt bilder som vi skulle sende deg, mne får det ikke til å overføre bilder fra kamera til Pc, men skal prøve på nytt ved en senere anledning.
    I morgen kjører jeg og Jan opp til hytta, der det er kommet snø allerede, så det kanskje blir en veldig tidlig skitur.
    Kos deg på bursdagen og må så godt.
    Klem fra Boel

    • 22 oktober, 2009 17:47

      Tusen tusen takk, Boel!🙂 Du må hilse tilbake! Jeg hørte om praksisen til Teresia; så gøy! Jeg opplever virkelig noe nytt hver dag, ingen tvil🙂 Jeg elsker det! Dersom du får overført bilder får du bare sende dem; har du mailen min? Mamma har den jo i hvert fall så ja.. Du og Jan får kose dere på hytta!
      Klem❤

Legg igjen en kommentar

