Skip to content

We gon’ party like its your birthday!

22 oktober, 2009
tags: ,

Da var jeg også 17 år. Ja, det vil vel for meg egentlig bare si det at jeg kan se R-rated movies her i Amerika🙂 Men det er jo noe det også!

happy 17th birthdayBursdagsgaver fra Norge

Blomster fra mamma og pappa

Bursdagslunch pakket inn

Inside the birthday lunch packageeMr Gurney's whiteboard

Present from Mr. GurneyMe on my 17th
Bursdagsgave fra Katie. Uten navn, noen forslag?
Bursdagsgave fra Katie. Uten navn, noen forslag?

Slik var min bursdag, nå om en liten time kommer Owen over hit. Da blir det bursdagsmiddag med mom, dad, Owen og jeg; breaded porkchops (gjett hvem som fikk velge middag!?). Jeg vil forresten nevne at jeg fikk en fantastisk lydfil (!) fra min beste venninne, Rikke, som ga meg en bursdagshilsen på lydfil i stedet for bare skriftlig! Gah, jeg elsker henne ♥

Bare et år til jeg er atten! Elisabeth
12 kommentarer leave one →
  1. Mamma permalink
    23 oktober, 2009 01:18

    Det ser ut som om du har hatt en fantastisk dag, snuppa vår.
    Morsomt å synge for deg på skype når du nettopp hadde våknet, det ble NESTEN som hjemme.
    Når det gjelder slangen – som ikke skal være med lasset hjem – kan du kanskje kalle den Lille Kaa?

    Mamma

    • 23 oktober, 2009 06:33

      Hehe hadde det! Ja, nesten som hjemme🙂 Haha hvorfor ikke? Da er jeg nesten 18,såå😉 Neida jeg tror ikke jeg kan ta den med uansett. Menallikevel🙂

  2. rikkeinorge permalink
    23 oktober, 2009 02:47

    Du fortjener jo bedre enn bare skriftlige gratulasjoner.
    Jeg hadde blitt superglad hvis du ville kalle den Billy! Men du får jo ikke ha den med hjem til Norge, eller?
    Elsker deg og tupps❤

    • 23 oktober, 2009 06:32

      hehe! neei, vet ikke om jeg får ta han med til Norge; men den tid den sorg

  3. Michael permalink
    23 oktober, 2009 02:50

    Navnet på slangen kan være …. erm…. GRORY!!!!

  4. Mormor permalink
    23 oktober, 2009 12:01

    Hei vennen min!

    Det ser ut som du har hatt det bra på bursdagen din.
    Slangen kan du jo kalle «Snaykie».Den ser snill ut.
    Klem fra oss

    • 23 oktober, 2009 15:43

      Jeg hadde det kjempebraa!🙂 Hehe den er kjempesnill, det er en melkeslange!

  5. 23 oktober, 2009 16:21

    Du hadde det bra så det ut som🙂

    Den slangen er en Arne-Roar, helt klart!❤

  6. 26 oktober, 2009 05:56

    Syns du skal kalle slangen Otto.❤ Ser ut som om du hadde en heidundranes bursdag. Tipper middagen var DIGG også.. Savner deg❤

    • 26 oktober, 2009 15:13

      Hihi, middagen var digg❤ Du er digg❤ Og han er nå hetende Aladdin🙂 Jeg savner deg ogsåå!

Legg igjen en kommentar

