Skip to content

Helgen var hektisk

25 oktober, 2009
tags:

Derfor kommer det et sammendrag nå. Fredag dro jeg på The Reformatory, finally. Jeg har snakket om dette før: det er et gammelt fengsel som nå bli gjort om til et spøkelseshus hver Halloween! Fengselet er faktisk hjemsøkt. «Onkelen min» er security der inne, og her forrige uke stod han helt alene i solitary confinement og ventet på neste gruppe (en tur gjennom fengselet tar 35-45 min), da døren bak han slo opp og traff han i ryggen. Han lukket døren igjen og flyttet seg lengre vekk fra den, men da slo den opp enda mer og traff han igjen, og da han bare flyttet seg lengre bort begynte noe eller noen å dra i lommelykten han hadde i hånden. «Kusinen min» som også jobber der har blitt tappet på skulderen når hun er alene osv. Ganske ekkelt, men utrolig spennende!

Haunted prisonHaunted prison

Lørdag var bursdagsfesten min, og det var utrolig morsomt at alle kom utkledd (-1. Hun fikk «gjennomgå» haha!). Mom and dad satte opp en scavanger hunt og alle var med. Jentene mot guttene.. Jentene vant.😉 Stor fin kake med navnet mitt på, og så gikk vi inn og så på Cold Prey (Fritt Vilt)!

Owen and I <3The boyss!The girlss!Gumboo

Søndag var jeg i kirken (naturligvis), og til informasjon så drikker vi ikke hellig vin/Guds blod nå til dags. Svineinfluensaen er ute og går vet du, og blodet er ikke hellig nok lenger sier de. Kjeks blir det allikevel… Jeg mener legeme. Uansett. Så var jeg med Owen en stund/halve dagen fordi vi var med på pumpkin carving party hos han. Det var koselig og naturligvis hadde jeg det beste gresskaret! Ingen tvil.

(Bilde mangler fordi jeg får de ikke fra mobilen til dataen!)

Jeg likte helgen helt ok🙂 Slangen har fått navn forresten. Han heter Aladdin (på engelsk, takk), men vi kaller han bare Snakie🙂

Takk for i dag, Elisabeth

4 kommentarer leave one →
  1. Mamma permalink
    27 oktober, 2009 01:25

    En travel helg, ja! SVÆRT glad for at jeg ikke var med på The Reformatory. Gleder meg til å se bilder når den tid kommer.🙂

  2. 30 oktober, 2009 19:19

    Så fin blogg!😀

Legg igjen en kommentar

