Skip to content

Hverdagen i USA

30 oktober, 2009

Jeg har vel offisielt gått inn i en typisk hverdag her i USA som pappa sa.  Ankelen min er ganske bra, og jeg går normalt uten krykker nå. Glemte kanskje å nevne det… Uansett så er den bra, og jeg har svømt litt og det føles rart men deilig 🙂

Forrige lørdag (ja, jeg er treig) fikk jeg gave fra verdens beste Rikke! Et helt kongelig skjerf (og hjemmelaget lego-armbånd og brev♥) 🙂 Takk skal du ha! skjerf!

Halloween her feires med fester; men det er mest for de som er over 21. De aller aller fleste dekorerer som galinger her, det vil si ca 5 carved pumpkins, store blåseopp figurer av hekser med gryter og svarte katter, i tillegg til dokker som henger i trær. Ekkelt i grunn.

Ellers har jeg blitt syk og synes det er relativt kjipt spesielt nå som alle er redde for swine flu. Men det har jeg jo ikke, hallooo! Tror jeg. Uansett. Syns synd på meg, vær så snill.

sick and i

Til slutt vil jeg bare ta meg tid til å si takk til alle dere som kommenterer. Det blir satt større pris på enn hva det kanskje kan virke som! Trust me 🙂

SHOUT OUT, Elisabeth

8 kommentarer leave one →
  1. 1 november, 2009 13:07

    herregud, jeg drømte om deg i natt. haha, rart!

  2. 1 november, 2009 14:59

    Så bra! Høres ut som du har det supert. Leser bloggen din titt og stadig jeg 😉 God bedring! Forresten; er du blitt en Ohio buckeys jente? Haha, jeg var på kampen mot Michigan 🙂 Kos deg masse!

    • 1 november, 2009 23:35

      Hehe det er bra vettu 😉 Jeg leser din også! Tusen takk for bedringshilsenen, jeg er bedre nå! Vel, Buckeyes har vel bare blitt slengt på meg, så jeg er ikke FAN 🙂 hehe. Kos deg du og ❤

  3. rikkeinorge permalink
    1 november, 2009 17:13

    Ja, du er treig, men siden du kler skjerfet så godt så er det ok 🙂 Og vær så god skal du ha, jeg liker at du liker det ❤

  4. 1 november, 2009 19:50

    Er det stort sett bare de over 21 som feirer? Fordi det er grensa på alkohol da eller? I spania bryr de seg ikke om det for å si det sånn :p haha Så deilig ut det skjerfet altså! Om det var det du hadde på deg på bildet. Creds til Rikke 😀

    chlem ❤

    • 1 november, 2009 23:38

      Njaa, altså det er de som feirer slik som vi ser på som «feiring» om du skjønner? Nesodd-stil 🙂 Ja, alkoholgrensa er 21 😉 hehe. Veldig få under 21 kler seg ut, men de over kler seg ut. Rart det der. Under 21 er invitert til festen men ok; Amerikansk ungdom er late. Sorry å si det, men det er sant. 🙂 Jepp, det var det skjerfet! Det er 100% elsk! Håper Spania fortsatt behandler deg bra:D Nuss<3

Legg igjen en kommentar

