Skip to content

Halloween i USA

1 november, 2009

I hvert fall i Shelby. Som jeg sa tidligere er selve festingen (fest som i norsk fest, fest fest. Fest, skjønneru?) for de som er 21 og oppover nettopp på grunn av aldersgrensen på alkohol. Jeg var invitert på en Halloween fest med vertsforeldrene mine, fordi det var Haunted House der også, men jeg dro ikke for jeg gadd ikke kle meg ut for å gå i et hjemmelaget spøkelseshus og så dra hjem igjen. No offence. Det endte opp med at jeg og Taylor dro hjem til Katie og så «Orphan«. Oppsummering: Katie bevegde seg ikke i det hele tatt under hele filmen og nistirret med åpen munn; Taylor gjemte seg under dyna og skrek «Nooo!» imens jeg til slutt ble så redd at jeg begynte å gråte. Vi var alle enige om at det er den beste skrekkfilmen vi noen gang hadde sett hittil. Patetisk? Mulig det.

I natt stilte vi tilbake klokken en time. Velkommen etter, USA. 🙂

Taylor and I at my party a week ago.

En annerledes, men morsom Halloween.

På tide å få ned dekorasjonene, Elisabeth

3 kommentarer leave one →
  1. tonje permalink
    3 november, 2009 14:42

    haha! morsomt bilde:D det er gøy å lese bloggen din nå som du blogger mer.

  2. 8 november, 2009 15:01

    Hei!

    Kjempe fin blogg. Skal til USA selv til neste år, så det er kjekt å lese litt om folk som er der og sånt:)

    Forresten, jeg så den Orphan filmen. Guuud, den var grusom !

Legg igjen en kommentar

