Skip to content

Quicky.

3 november, 2009
tags:

Ok, i går svømte jeg litt for meg selv, men skulderen min gjorde vondt. I dag var første uoffisielle svømmetrening, og jeg kastet opp. Bra, Elisabeth; Bra. Jeg skylder på brukket nese (twice, thanks) og to ankeloperasjoner de siste 2 årene som grunnen til lite trening som resulterte i et stort sjokk i vannet i dag. Samme det vel, jeg drar tilbake i morgen også🙂

Natta, Elisabeth

5 kommentarer leave one →
  1. astridicanada permalink
    4 november, 2009 00:02

    Digg å svømme igjen da! Litt mindre digg at du kastet opp og slikt. Men det er ikke så viktig. Mehe.🙂

  2. rikkeinorge permalink
    4 november, 2009 18:33

    Kaste opp er ikke noe man dør av, og som det sies; det som ikke dreper deg gjør deg sterkere. Bare kjør på du!🙂

    • 4 november, 2009 21:29

      joda. endte opp med å ikke dra i dag fordi jeg føler meg kvalm og har hodepine. tilfeldighet? vet ikke.

  3. Pappa permalink
    5 november, 2009 08:03

    Hei snuppa.
    Ta det bare litt pent i begynnelsen, så kommer tempoet og utholdenheten din snart tilbake.

    Har jo som du selv skriver vært moderat til lite svømmetrening for deg i det siste.
    Teknikken din har du sikkert ikke glemt, så hvis du bare er flink og ikke stresser foten for mye i starten nå heller, så kommer resultatene raskt.

    Go go go girl.

Legg igjen en kommentar

