Skip to content

That was soo much fun!

6 november, 2009

I dag var den første offisielle svømmetreningen med Shelby Whippets. Det var utrolig morsomt (!), og samtidig en god treningsøkt! Skakke værra mulii 🙂 Gleder meg til en fantastisk sesong! Ellers på skolen og sånn går det bra 🙂 Hverdagene er hverdager her i USA slik som i Norge. Believe it or not 🙂 Det eneste som er annerledes er jo at alt foregår på engelsk, hehe.

Me Uansett dere; Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Vel, unntatt det at jeg er i ca 100% julehumør allerede og plager de rundt meg med det (de ser jo frem til Thanksgiving i stedet for jul når Halloween er over…). Tror dere ikke at jeg har begynt å kjøpe gaver og diverse til jul? Ja? Da tror dere rett 🙂

Hvordan er det i Norge nå? Er det jul enda!?  Hehe, dere får sende meg noe norskt så jeg ikke blir helt amerikansk.

Miss you guys, Elisabeth

6 kommentarer leave one →
  1. astridicanada permalink
    7 november, 2009 02:40

    Sykt fint bilde, din snik! Her er det forresten også jul for alle pengene snart 😛

  2. 7 november, 2009 08:23

    Julestemning? Allerede?? Da har du virkelig blitt Amerikansk:p De staret jo dødstidlig! Det er ikke midten av november enda jo. hehe Jeg tror ikke jeg kommer til å komme i så veldig julestemning i år. Ikke snø eller noen ting. Dessuten er ikke jul så veldig stort i Spania tror jeg. De feirer jo, men ikke noe særlig den 24. Det er den 6.januar som gjelder. Da er det visst hellige tre kongers dag eller noe:p Da er det gaver osv. Men det er en erfaring 🙂 Hverdag er hverdag i Spania også, bare på spansk :p Gøy med svømming da! Kos deg videre ❤

    klem

    • 7 november, 2009 11:05

      Haha, I guess I’m an American then 😉 hahaa! Ja, de starter tidlig, men jeg synes da Norge starter tidlig også! 🙂 Som du sier; det er en erfaring med nye opplevelser, og jeg tror at De Hellige Tre Kongers dag er liksom som jul for oss 🙂 Så du får jo jul.. Etter nyttår hehe 🙂 ❤

  3. rolleboll permalink
    7 november, 2009 13:59

    Det skakke verra mulii. Her snødde det i forrige uke. Men la seg selvfølgelig ikke, så nå er det høst igjen. hehe. Savner deg sånn.. aah, spesielt når du poster slike vakre bilder av deg som minner meg bare enda mer på hvor DIGG du er.. mami, kom hjem snart ❤

    • 7 november, 2009 16:27

      Ntååå 😦 Ingen snø enda? Gakk. Jeg savner deg også, BELIEVE ME ❤

Legg igjen en kommentar

