Skip to content

Indian summer

7 november, 2009

Sommeren har kommet tilbake! Nesten, hehe. Det er godvarmt, og solen skinner! Tom og jeg dro ut på en tur på motorsykkelen hans, inn til byen og så på Veteran’s parade. En parade dedikert til veteranene fra Vietnam. Ganske sterkt på mange måter, og jeg synes det er rart når jeg begynner å føle meg patriotisk over land # 2! God bless America.

I kveld var jeg i tillegg på en maskeradefest. Som den gode nordmannen jeg er (som selvfølgelig ikke hadde maske) malte jeg på meg en maske med øyenskygge. Amerikanerne, uten å være slem, driter i litt av hvert. Enkelt å si; jeg var nok en av to stk. som hadde på seg maske i mer enn 10 min. Men hey; Jeg vant maskekonkurransen 🙂 haha.

MASK.

Watch outtt, Elisabeth

5 kommentarer leave one →
  1. mamma permalink
    9 november, 2009 17:11

    Hei Snuppa!

    Det var en flott maske det der!
    …. Og dessuten vant Aafk (Ålesund, altså) cupfinalen!

    Mamma

  2. 9 november, 2009 22:40

    Tom og jeg dro ut på en tur på motorsykkelen hans = akkurat det samme jeg opplever! Det var litt rart at vi begge kjorer motorsykkel med en som heter Tom :p

  3. 16 november, 2009 08:49

    aah, you so fiiine ❤

Legg igjen en kommentar

