Skip to content

Alt sånn der.

16 november, 2009

Ja, nå som jeg har vært fraværende fra bloggen en ukes tid vil jeg si noe: Det har antageligvis vært den værste uken i oppholdet mitt her i USA. Jeg vet AFS fraråder oss å skrive om slikt; men det er rett og slett bare fordi at dette er hverdagen min. Det har vært brudd med kjæresten, drama på skolen, en av vennene mine døde (R.I.P. Frederik Kirkeby) og generelt var alt egentlig litt ræva. Det er alt jeg har å si om det.

leaves a mark / weheartit.combutterfly / weheartit.comparis / weheartit.comyour_lips / weheartit.com

 

 

 

 

 

 

           Ny uke, nye muligheter – Svømming går bra, jeg har A i alle fag og drama på skolen – WON. Nye venner, ny fetter i Norge, Thanksgiving er rundt hjørnet, tett etterfulgt av Christmas (Eller jul, som vi kaller det på norsk). Class ring er bestilt, samt cap & gown til graduation, senior pictures er på god vei og nye klær hjalp vel for så vidt også litt på humøret🙂 Eneste som er minus nå er vel kontoen? Verdt det? Tror det ja.

my world / weheartit.com Alt ordner seg til slutt, er vel det jeg prøver å si. Ikke gi opp; et lite tips til fremtidige utvekslingsstudenter.

Love, Elisabeth

Disclaimer; alle bildene er fra http://weheartit.com/

3 kommentarer leave one →
  1. Dorthe permalink
    17 november, 2009 22:03

    bra det går litt bedre nå🙂
    bare fokuser på de tingene som er bra!
    jeg er glad i deg, masse masse🙂❤

    • 17 november, 2009 23:01

      jeg er masse glad i deg også, jenta mii❤ ja, jeg prøver!🙂 takk for støtten❤

  2. 19 november, 2009 09:44

    Kjære jenta mi. Jeg håper du har det bedre nå. Jeg skjønner at alt har hopet seg opp i en uke. Men det er sånn som av og til skjer, dessverre. Vit at jeg elsker deg masse masse.

Legg igjen en kommentar

