Skip to content

Jeg vil samtidig få ta igjen en glemt dag.

16 november, 2009

Jeg glemte kanskje dagen pappa, men jeg glemte selvfølgelig ikke deg! Bedre sent enn aldri;

GRATULERER MED FARSDAGEN SOM VAR DEN 8. NOVEMBER, PAPPA! Blir kanskje teit å sende farsdagsgave nå? Jeg får bare ta i litt ekstra til jul, og doble det til neste år! 🙂

«Han er en hverdagshelt, men til vanlig kaller jeg han pappa.», Elisabeth

3 kommentarer leave one →
  1. Pappa permalink
    16 november, 2009 18:00

    Tuuuusen takk snuppa!! Hyggelig lesning for meg dette vet du :-).

    Godt å se at både fokus og perspektiv er tilbake, og at det ser ut til at du nå er «back on track».
    Go go Elisabeth – oppholdet i Shelby blir akkurat så bra som du selv gjør det til. Det er det faktisk bare du som kan styre.

    Leste på forrige innlegg at foten er bra og synes det er ekstra hyggelig etter så mange nedturer med den. Tar du det litt rolig en stund fortsatt så du ikke overanstrenger den igjen blir dette helt bra. Svømming er jo perfekt opptrening.

    Stor klem til deg.

    Pappa

  2. 16 november, 2009 21:52

    Haha, jeg fortalte pappa akkurat det samme ! «blir større julegave, og to farsdagsgaver neste år»

Legg igjen en kommentar

