Skip to content

Akk ja.

18 november, 2009
tags:

I går døde slangen min😦

R.I.P. Aladdin.

Han var anorektiker, og av og til må man bare se skjebnen rett i øyet.

Akk ja, Elisabeth

12 kommentarer leave one →
  1. 18 november, 2009 17:11

    Kondolerer😦

  2. mamma permalink
    18 november, 2009 17:27

    Uffda😦

    Nå har du vel fått nok for en stund?!

    Mamma

  3. rikkeinorge permalink
    18 november, 2009 17:36

    Huff, slikt liker vi ikke.😦

    MEN; Gratulerer så mye med navnedagen som er i dag (det skal sies at det er Elisabet som har navnedag, men en h fra eller til bryr ikke meg) :)<3

  4. Pappa permalink
    18 november, 2009 19:41

    Uffda – en slange som går fra paradis til paradis🙂.

  5. Arnstein permalink
    19 november, 2009 04:11

    Ser at du blir gratulert med navnedagen. Jeg stiller meg i gratulantenes rekker, men vil understreke at vi taler om 19. november. Har du vurdert alternative kjæledyr ? Slanger har et dårlig rykte etter det som skjedde i Edens hage. Minner om at syndens lønn er døden, som det skrevet står.

  6. 19 november, 2009 11:28

    Hei!
    Hvor lang tid tok det før du fikk svar på søknaden om å komme inn etter at du hadde levert den?
    Svar meg gjerne på bloggen; http://www.kslothe.wordpress.com

    • 19 november, 2009 17:08

      Jeg fikk svar i midten av desember, og jeg leverte inn søknaden i begynnelsen av oktober!🙂

Legg igjen en kommentar

