Skip to content

All things American.

22 november, 2009

Lørdag dro jeg opp til Cleveland (som jeg sa) og var hos Hanne! Gahhh det var så sykt bra kveld! I wish I could go back. Åja vent, jeg skal tilbake neste helg🙂 Tihi!

I dag da jeg kom hjem bar det rett til min første Thanksgivingdinner! Det var som de sier; mye mat, familie og en liten blund etter desserten. Skal si deg jeg ble så mett at jeg slukna i ca 2 timer. Takk for meg haha!

Senere på kvelden i dag dro Tom, Char og jeg ut for å se på juletretenningen i byen (Light festival) med sing-along på «Star Spangled Banner», diverse julesanger og til slutt da treet ble tent: «You Light Up My Life«.🙂 Søtt-

Så vil jeg bare runde opp med vår lille diskusjon ved familiemiddagen etter dette:

Aunt Barb: Kylie; did you hear about a kid that got a red card in school last week?

Me: What does it mean to get a red card?

Aunt Barb: You get sent to the principal!!!! (Kylie går på barneskolen… Du vil ikke til rektoren når du går på barneskolen.)

Cousin Kylie: Once I got a yellow card!

Me: What happened then, Kylie?

Cousin Kylie: It’s like a warning.:/ I was being loud!

Me (jokingly): Well what happens if you get a green card then?

Tom/Dad: You get to enter the United States!

Haha🙂 Elisabeth

4 kommentarer leave one →
  1. 23 november, 2009 21:04

    gr, that guy beside you was HOT!!!! Introduce me.

  2. Cecilie Larsen permalink
    25 november, 2009 16:33

    Old, but still;
    Why do you not want to play UNO with a Mexican?
    Because they take all the green cards!

    Bra blogg forresten🙂

Legg igjen en kommentar

