Skip to content

Cultural day!

28 november, 2009
tags:

I dag dro vi til the Cleveland Museum of Arts! For å gjøre noe annet liksom. Utrolig morsomt og en annerledes opplevelse som jeg følte jeg fikk mye ut av! Hanne (som egentlig var 99% i mot kunst) likte turen på museet, og om hun it innrømmer det eller ikke så tror jeg hun fikk litt ut av det hun også. Jeg falt spesielt for et bilde som heter «Lion On The Watch» av Jean-Léon Gérôme. Det var bare noe med det.

Senere så vi lystenningen i downtown Cleveland, som var noe for seg selv altså! En veldig herlig dag, som inneholdt noe utenom det vanlige! Det er ikke så mye som skal til vet du🙂

Det blir folk av meg, Elisabeth

One Comment leave one →
  1. mamma permalink
    1 desember, 2009 12:31

    Imponerende dette!
    Alltid greit å kunne litt om kunst🙂

Legg igjen en kommentar

