Skip to content

Minnerikt

30 november, 2009
tags:

Alt i alt en fantastisk bra mini-ferie til Cleveland. Thank you; Susan and Lee for your hospitality. You’re great!

I dag bestemte vi oss for å gjøre noe annerledes igjen, så jeg «shadowed» Hanne på skolen hennes, altså jeg ble med henne rundt i timene hennes for å se litt hvordan hverdagen hennes er! Det var en helt annerledes og morsom opplevelse å få se noe annet en SHS. Og så er det jo så bra, siden jeg er så glad i Hanne! Hun planlegger å shadowe meg i nær fremtid (og ja, dette er helt normalt og akseptert av skolen.)

Nå skal jeg tilbake til hverdagen, Elisabeth

No comments yet

Legg igjen en kommentar

