Skip to content

Awesome awesome awesome!

12 desember, 2009

Swim meet i dag. I hele dag. 8AM – 6.30PM faktisk. And I did AWESOME! Kort oppsummert dro jeg inn 3 sekunder på 50 m. free, så nå har jeg 30.65 sek. som PR. Jeg plasserte først i heatet mitt, og topp 10 på stevnet (av 40). Det er litt ekstra bra når man kommer ut av bassenget og Coach og Assistant Coach klemmer deg. Da vet du at du har gjort det bra. I tillegg dro jeg inn 9 sekunder på 100 m. bryst, og har 1.46 sek. som PR. Rimelig fornøyd med dette🙂

Ellers så dro jeg på basketball kampen i dag, vi tapte 63-61 mot Galion. Kjipt. Red Rage var derimot outstanding i dag med heingen. Red Rage er forresten- om jeg ikke har nevn det – studentseksjonen av tribunen hvor vi står Seniors foran, Juniors litt bak, siden Sophmores og Freshman + band. Veldig morsomt å være en del av en gjeng som det!

 Til slutt så har jeg bestemt meg for en ny rutine på trening med vektløft 3 ganger i uken og svømming som vanlig for å pushe tiden ned minst tre sekunder til for å kvalifisere meg til districts.🙂

Lykke til, Elisabeth?

5 kommentarer leave one →
  1. mamma permalink
    14 desember, 2009 02:43

    Kjempeflott, Elisabeth!

    Fortsett med det gode arbeidet!

  2. 14 desember, 2009 15:19

    Go Elisabeth! Herlig når man får det til!

  3. Dorthe permalink
    15 desember, 2009 13:09

    har du klippa håret?😀

Legg igjen en kommentar

