Skip to content

3.

13 desember, 2009
tags: ,

Så tenner vi tre lys i kveld, for lengsel, håp og glede.

De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede.

Så tenner vi tre lys i kveld, for lengsel, håp og glede.

Elisabeth

3 kommentarer leave one →
  1. Arnstein permalink
    15 desember, 2009 04:28

    Er skikkelig imponert over svømmetidene dine. Selv om jeg mangler «havhesten», skjønner jeg at dette er kjempefine prestasjoner. Ettersom det ser ut til at du står på treningsmessig så vel som faglig, regner jeg med at Luciafeiringen gikk på lavgear i år. Benytter anledningen til å ønske deg god jul hvis jeg ikke kommenterer mer før høytiden. Skal hilse fra Ragnhild.

    • 15 desember, 2009 08:01

      Ja, ble ikke mye til luciafeiring, desverre! 😦 I wish. Takk, god jul til dere også! Håper dere har fått kortet mitt 🙂

  2. Arnstein permalink
    17 desember, 2009 04:20

    Tusen takk for julekort med vedlagt bilde av en pen nissejente.

Legg igjen en kommentar

