Skip to content

Pakker fra Norge!

20 desember, 2009

Jeg vil bare oppsummere og takke for alle pakkene og julekortene jeg har fått fra Norge. Det betyr mye for meg, selv om jeg ble litt skuffet da jeg åpnet halvparten av pakkene fra postkontoret og det var masse pakker som var pakket inn ergo ikke kan åpnes før jul 😦 Gah, bra det bare er 4/5 dager igjen til jul!

Se det flotte juletreet vi har. At least twice my size! Elisabeth

2 kommentarer leave one →
  1. rikkeinorge permalink
    21 desember, 2009 16:57

    Du åpnet ikke den fra meg? :O

Legg igjen en kommentar

