Skip to content

Christmas Morning.

25 desember, 2009

Den egentlige julen i USA. Gårsdagen var ganske vellykket og hyggelig, men jeg skal ikke lyve: Det var ikke veldig julete uten den norske familien og Tre Nøtter Til Askepott. Det var for meg mer en dag hvor vi ga hverandre presanger; hvilket var hyggelig det også. Jeg fikk snakket med familien hjemme, og sett når de åpnet noen pakker og sånn, men det var liksom ikke det samme. For å oppsummere legger jeg bare til noen bilder egentlig:

 I dag morges stod jeg opp, dro i kirka, kom hjem og åpnet pakken fra Rikke (which I loved!) og så var har fest både her og der. Kanskje kommer bilder om jeg får de fra kusinene mine🙂 tihi. Elisabeth

P.S.: Takk til alle som sendte meg julegaver og julehilsner. Eg saknar dykk.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

