Skip to content

Julen kom og gikk

27 desember, 2009
tags:

Ja, den 24. gikk vi ut og spiste og åpnet pakker på kvelden fordi vi er for late til å stå opp tiidlig før kirka for å åpne pakker. Kanskje gikk jeg glipp av noe, kanskje ikke. (Jeg sparte faktisk en gave for å se hvordan det var, og det var helt greit å åpne på kvelden egentlig, spesielt med den timeplanen vi hadde dagen etter!)

Den 25. var det kirke, så rett til to familiefester som varte fra 10AM til 1AM. Da holdt det. Mange julestockings ble gitt ut, og julestrømpene er ikke det samme i USA som i Norge. Jeg tenkte at de var fyllt med godteri, men inni var det for det meste store og små gaver, men noe godteri også🙂

26. Desember var det enda en julefest for hele familien på farssiden. Jeg fikk lov til å dra litt tidligere hjem denne gangen fordi jeg rett og slett er utslitt fra alle festene.

I dag skal jeg bruke den siste svømme-frie dagen min på å gjøre lekser. Har et prosjekt og en research paper å gjøre ferdig!

Hvordan var julen for dere?

Ho Ho Ho, Elisabeth

One Comment leave one →
  1. 30 desember, 2009 20:37

    Takk for fint råd!🙂
    Virker som du dro litt mer rundt omkring enn meg😛

Legg igjen en kommentar

