Skip to content

2010!

1 januar, 2010
tags: ,

I can not believe it!

2010 kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt synes jeg; for er det bare meg, eller føles det ut som at man virkelig har blitt gitt blanke ark og fargestifter? At man har fått en ny sjanse, og at alt kommer til å være bli bedre i år enn i fjor? Jeg føler det – in fact, very much so.

Jeg dro ned til Columbus med «kusinen min» og feiret den siste stunden av 2009 med dem. Totusenogti ble innviet med hyggelige mennesker og jeg har troa for dette året! (Ikke skuff meg, 2010.)

Hvordan feiret dere nytt års aften?

Ja, dere: Godt nytt år!

5 kommentarer leave one →
  1. Ane permalink
    2 januar, 2010 16:53

    Hei Elisabeth! Vi kjenner ikke hverandre, men jeg vurderer å være utvekslingsstudent neste år. Derfor lurte jeg på om du kunne sende meg en mail (anelwgundersen@hotmail.com) om hvordan du har det; utfordringer, hjemmelengsel og slikt. Gjerne om familie og 🙂
    Mvh/ Ane

  2. 4 januar, 2010 00:53

    Ntaaw så snill du er med leserne dine Elisabeth!

  3. Arnstein permalink
    7 januar, 2010 03:00

    Selv om det er lovlig seint, vil Ragnhild og jeg ønske deg et godt nytt år. Tar jeg feil når jeg tror du føler tida i USA har gått fort på tross av evt. hjemlengsel ? Det virker som du har så mange jern i ilden at døgnet ikke strekker helt til. Dersom jeg skal driste meg til å komme med et velment råd for det nye året, må det være at du prioriterer fornuftig.

Legg igjen en kommentar

